Go Back   6th Gen Accord DIY and Performance Forums > The Showroom > Members Rides

Members Rides Show it off and get some feedback from fellow Accord owners

Register to remove these ads


Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 10-07-2006, 02:37 AM
blacknight's Avatar
blacknight blacknight is offline
Superman, uh mod


Points: 82,497, Level: 89 Points: 82,497, Level: 89 Points: 82,497, Level: 89
Activity: 0% Activity: 0% Activity: 0%
 
Join Date: Sep 2005
Location: Bergen County, NJ
Posts: 6,707
Rep Power: 102
blacknight should be someone you can trustblacknight should be someone you can trustblacknight should be someone you can trust
Send a message via AIM to blacknight
The Blacknight/2K Accord EX Manual

EXTERIOR & LIGHTING
Satin Silver Xenon lip kit
Red/Clear Tail lights
M3 rear lip
3 sets of Hella air horns
Painted Eyelids
35% Tint front/rear windows
20% Tint rear glass
Hanabi 43000K H.I.D. Head Lights
Eurolite (9005)Yellow 100w High Beam
PIAA 85w Super White Driving Lights

INTERIOR
Smoked/Aluminum JDM Shift Knob
Custom Short throw shifter (1-1/2in. Removed)
SPC Volt Meter
SPC Temp Gauge
Reverse glow gauges
Radar Detector (mounted Over Rearview Mirror)

PERFORMANCE
F23A SOHC V-TEC Engine (Soon to be boosted)
Custom SRI/CAI
Ractive Filter
Custom Breather
Megan Racing Header
NGK Spark Plugs
M.S.D. 8mm Wires (Yellow)
Painted Valve Cover (Candy Red)
Custom 2.5in Magnaflow Cat-Back Exhaust
Magnaflow Resonator
Otto Racing Exhaust Muffler

WHEELS/SUSPENSION/BRAKES
17x7 Ace Manta wheels
215/45/17 Kuhmo tires
18 X 7.5 BSA racing
225/40/18 tires
H&R Lowering Springs (1 1/2In.)
KYB-GR2 Shocks
45mm Front upper strut bar
45mm Rear lower tie bar
Powerslot Crossed Drilled/Slotted Front/Rear Rotors
EBC Green brake pads-front/Stock-rear


ICE
Sony Xplode H.U.
Sony Xplode 6x9 speakers (Rear)
Sony Xplode 6 1/2 Speakers (Front)
2 Sony Xplode 12" Subs
4 Kenwood 1" tweeters (Front)
Sony Amp (1000w) for Subs
Sony Amp (300w) Remaining 8 Speakers
Emerson 7in LCD Monitor (Motorized Flip out)
ACT 7in LCD Monitor (on dash)
Initial DVD player
Mintek Portable DVD Player (Rear Arm Rest)
Rearview video camera
30GB Video I-pod
Sirrius Satelite radio
TV Tuner
Click for vid

























__________________
380HP/415Ft. Lbs. Torq.
Yeah, It's got a HEMI
Yeah, its tuned by Predator
HID Kit Club #11
2008 Hayabusa (yeah, its fast)
Rest in Peace..THE BLACKNIGHT

Last edited by blacknight; 05-17-2010 at 08:56 AM.
Reply With Quote
  #2  
Old 10-07-2006, 02:53 AM
theaccordian theaccordian is offline
Senior Member
Points: 11,571, Level: 32 Points: 11,571, Level: 32 Points: 11,571, Level: 32
Activity: 0% Activity: 0% Activity: 0%
 
Join Date: Oct 2005
Age: 31
Posts: 1,915
Rep Power: 58
theaccordian is somewhat reliable
"the blacknight will emerge victorious once again" lol

love the two tone man, soon you can back up your bark with your bite, when your turboed!
Reply With Quote
  #3  
Old 10-07-2006, 03:04 AM
Jeffro's Avatar
Jeffro Jeffro is offline
Senior Member
Points: 7,153, Level: 25 Points: 7,153, Level: 25 Points: 7,153, Level: 25
Activity: 0% Activity: 0% Activity: 0%
 
Join Date: Sep 2006
Location: Ohio
Posts: 1,563
Rep Power: 62
Jeffro is more helpful than most
Send a message via AIM to Jeffro
I've told you already, but I'll say it again... I LOVE that lip kit... I want one just like it. If you ever get rid of it, holler at me. Anyway, I like all of your ride by the way. Do you know the details on how you are boosting yet?
__________________


2006 NOTY ; 200,000 Mile High Club Member #1 ; Highest MPG on 6ga.com: 42.55 mpg
Reply With Quote
  #4  
Old 10-07-2006, 12:15 PM
00v6cp 00v6cp is offline
Junior Member
Points: 3,620, Level: 17 Points: 3,620, Level: 17 Points: 3,620, Level: 17
Activity: 0% Activity: 0% Activity: 0%
 
Join Date: Jun 2006
Age: 38
Posts: 24
Rep Power: 0
00v6cp is an unknown quantity at this point
WOW, I didn't kknow you had that much work done.
Looks good
Reply With Quote
  #5  
Old 10-07-2006, 03:08 PM
Wildman's Avatar
Wildman Wildman is offline
Read the rules


Points: 35,883, Level: 58 Points: 35,883, Level: 58 Points: 35,883, Level: 58
Activity: 0% Activity: 0% Activity: 0%
 
Join Date: Sep 2005
Location: Alexandria, VA
Age: 33
Posts: 5,135
Rep Power: 196
Wildman is a name known to allWildman is a name known to allWildman is a name known to allWildman is a name known to allWildman is a name known to allWildman is a name known to allWildman is a name known to all
Member Photo Albums
Send a message via AIM to Wildman
Eric edit your title noob lol
__________________
Virginia Tech Hokies

umm... I don't drive an Accord anymore
Reply With Quote
  #6  
Old 10-08-2006, 12:48 AM
00Accord4cyl's Avatar
00Accord4cyl 00Accord4cyl is offline
The Orange Skittle


Points: 42,852, Level: 63 Points: 42,852, Level: 63 Points: 42,852, Level: 63
Activity: 0% Activity: 0% Activity: 0%
 
Join Date: Mar 2006
Location: Nashville, TN
Age: 31
Posts: 7,589
Rep Power: 86
00Accord4cyl should be someone you can trust00Accord4cyl should be someone you can trust
Member Photo Albums
^^Yeah i know of all people to not follow the rules... tis tis tis


Car looks good BTW
__________________
DSLR Club #002 Retrofit Club #007
Reply With Quote
  #7  
Old 10-08-2006, 01:27 PM
angelplus angelplus is offline
Senior Member
Points: 12,188, Level: 33 Points: 12,188, Level: 33 Points: 12,188, Level: 33
Activity: 0% Activity: 0% Activity: 0%
 
Join Date: Sep 2005
Location: Ohio
Age: 30
Posts: 2,664
Rep Power: 65
angelplus is more helpful than most
Send a message via AIM to angelplus Send a message via MSN to angelplus
LOL @ blacknight

You already know what I'm going to say, since I said it in person. It was nice to meet the almighty blacknight, and it was sweet to see your car, keep it clean yall!!!
__________________
Retrofit club #001

My Local Dyno: Smokey's Dyno
Reply With Quote
  #8  
Old 10-08-2006, 01:54 PM
talontsiawd's Avatar
talontsiawd talontsiawd is offline
Senior Member
Points: 32,232, Level: 55 Points: 32,232, Level: 55 Points: 32,232, Level: 55
Activity: 0% Activity: 0% Activity: 0%
 
Join Date: Sep 2006
Location: East Bay, CA
Age: 36
Posts: 4,354
Rep Power: 124
talontsiawd has their shit togethertalontsiawd has their shit togethertalontsiawd has their shit togethertalontsiawd has their shit together
This has to be the most efamous accord out there. You left nothing untouched. Good balance of mods without overdoing. Dash is a bit cluttered though. Nice car man, you did a great job with this so far. Good luck on that turbo man, hopefully you can lay down some real numbers. Props of the 5spd as well.
Reply With Quote
  #9  
Old 10-09-2006, 08:54 PM
blacknight's Avatar
blacknight blacknight is offline
Superman, uh mod


Points: 82,497, Level: 89 Points: 82,497, Level: 89 Points: 82,497, Level: 89
Activity: 0% Activity: 0% Activity: 0%
 
Join Date: Sep 2005
Location: Bergen County, NJ
Posts: 6,707
Rep Power: 102
blacknight should be someone you can trustblacknight should be someone you can trustblacknight should be someone you can trust
Send a message via AIM to blacknight
Originally Posted by Jeffro
I've told you already, but I'll say it again... I LOVE that lip kit... I want one just like it. If you ever get rid of it, holler at me. Anyway, I like all of your ride by the way. Do you know the details on how you are boosting yet?

Click here. Found this for you.
__________________
380HP/415Ft. Lbs. Torq.
Yeah, It's got a HEMI
Yeah, its tuned by Predator
HID Kit Club #11
2008 Hayabusa (yeah, its fast)
Rest in Peace..THE BLACKNIGHT
Reply With Quote
  #10  
Old 10-09-2006, 10:00 PM
Jeffro's Avatar
Jeffro Jeffro is offline
Senior Member
Points: 7,153, Level: 25 Points: 7,153, Level: 25 Points: 7,153, Level: 25
Activity: 0% Activity: 0% Activity: 0%
 
Join Date: Sep 2006
Location: Ohio
Posts: 1,563
Rep Power: 62
Jeffro is more helpful than most
Send a message via AIM to Jeffro
Originally Posted by blacknight
If it didn't look to be sold...
__________________


2006 NOTY ; 200,000 Mile High Club Member #1 ; Highest MPG on 6ga.com: 42.55 mpg
Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off


» Featured Ride
CHECK OUT THIS WEEK'S FEATURED RIDE!



Powered by vBadvanced CMPS v3.2.3